Monday, May 16, 2011

James Brown's Papa's Gotta a brand new bag- Father's dance



Sorry the link didn't work in the previous post about Kathleen's recital. Here's the video of the dad's dance...to see Kathleen please refer to previous post! Thanks!!! :-)

14 comments:

Annie Jones said...

Too funny! Good for him for participating. :)

Mark said...

That is way too much. I was cracking up! But one question. Where was the full Monty? If that's a seperate video, you can email to me. m.

Donna said...

Okay Jill..your hubby gets my vote for the best daddy ever! I'm soooo impressed! What a guy! I'll bet your daughters will never ever forget that performance. LoL! You just killed me. This is so funny! I love it. Priceless...:o)

And your daughter looked so happy, sweet, and excited. I bet she was wonderful. Such darling photos!

xo
Donna

Julie Harward said...

LOL this is so cute! What a good sport he is...and she is a little beauty in red..so cute! Thanks for your visit. :D

Wendi said...

Talk about good sports!! Funny.

Lisa B. said...

The things Daddy's will do for their little girls.

SonyaAnn said...

Now we know where your daughter gets her talent from!!!!

Chocolate Covered Daydreams said...

That was the cutest! Applause to the dads. They all did a great James Brown. Thanks for brightening my day!

Vic said...

wow! that was amazing:) i'd love it if bryan would do that someday!!!LOL

Along A Widowed Road said...

i'm cracking up over here. How funny. What a wonderful dad to participate in this way.

Have a blessed week.

Viola

Julie said...

I loved it Jill. That was such a great idea and performace by the daddies. YEAH!!!! I also loved all of Kathleen's dance. She is such a doll. Thank you so much for sharing.
I hope you have a great and blessed afternoon.

McVal said...

LOL! Love it!!!
Yep - I'm with Mark - send me the link for their Full Monty dance.

Heather's Blog-o-rama said...

HI Jill,
Oh my, this is hysterical :) :) :) Very funny. Your hubby getse the vote for "bestest super cool fun daddy " for doing that dance. Extra points for the costume with the afro wig :) :)

Love and hugs from Oregon, Heather :)

Kerri said...

That was GREAT!!!! LOVE Jerry's wig....he's got moves!